Fotografia reklamowa

Fotografia reklamowa to taki rodzaj fotografii, którego celem jest sprzedawanie. Inwestując niewielkie kwoty w profesjonalne zdjęcia, często możesz sprzedać towar dwa razy drożej! Przede wszystkim, często można go w ogóle sprzedać, podczas gdy w normalnej sytuacji nie zwróciłby niczyjej uwagi. Jest to odwrotność na przykład fotografii aktu, gdzie celem jest po prostu pokazanie piękna.

Fotografia reklamowa to taki rodzaj fotografii, którego celem jest sprzedawanie.

Inwestując niewielkie kwoty w profesjonalne zdjęcia, często możesz sprzedać towar dwa razy drożej! Przede wszystkim, często można go w ogóle sprzedać, podczas gdy w normalnej sytuacji nie zwróciłby niczyjej uwagi. Jest to odwrotność na przykład fotografii aktu, gdzie celem jest po prostu pokazanie piękna.

tabliczka czekolady

Jakie są dobre zdjęcia reklamowe?

  • Pokazuję przedmiot z dobrej perspektywy
  • Pokazują jego mocne strony
  • Mają atrakcyjny kolor, kontrast i ostrość
  • I co najważniejsze… reklamują!

Pewnego dnia i ja stwierdziłam że tym, co chce robić jest fotografia reklamowa i zdjęcia reklamowe.

Warszawa, będąca siedzibą wielu firm handlowych w kraju sprzyja rozwijaniu tej pasji – można tu znaleźć wiele wyzwań i sporo ciekawych zleceń do realizacji. Od fotografii produktów do sklepów, czy na bardziej ambitne aukcje na allegro, aż po kreatywne zdjęcia reklamowe z modelkami.

Polecamy:
Zostań mistrzem obiektywu – jak się najszybciej nauczyć fotografii?
Jak podarować komuś sesję w prezencie? Vouchery na sesje zdjęciowe
Sesja „z pieprzykiem” czyli zmysłowa sesja dla pary

Fotografia reklamowa wiąże się też dość blisko z fotografią produktu i fotografią mody – w obu wypadkach mamy tu do czynienia z produktami które chcemy zareklamować, by je po prostu dobrze sprzedać. W końcu, nie po to robimy profesjonalne zdjęcia mody by sprzedać modelkę, tylko ubrania.

akcesoria do makijażu

A co Ty chcesz sprzedać i w jaki sposób mogą w tym pomóc dobre zdjęcia?

Skorzystanie z usług fotografii reklamowej jest wartościowe w wielu sytuacjach, szczególnie gdy chcesz skutecznie komunikować wartości i wizję swojej marki, produktu lub usługi. Oto kilka kluczowych momentów, w których warto zainwestować w profesjonalną fotografię reklamową:

  1. Uruchamianie nowego produktu lub usługi: Dobre zdjęcia reklamowe mogą znacząco przyczynić się do sukcesu wprowadzania nowego produktu na rynek. Profesjonalne zdjęcia podkreślają jakość i cechy produktu, co jest kluczowe dla przyciągnięcia uwagi klientów.
  2. Aktualizacja wizerunku marki: Jeśli Twoja firma przechodzi rebranding lub aktualizuje swój wizerunek, świeże i profesjonalne zdjęcia mogą odświeżyć Twój wizerunek w oczach klientów i partnerów biznesowych.
  3. Tworzenie materiałów marketingowych: Na potrzeby kampanii reklamowych, broszur, ulotek, stron internetowych czy mediów społecznościowych, wysokiej jakości fotografie reklamowe są niezbędne, aby przyciągnąć uwagę i przekazać odpowiedni komunikat.
  4. Poprawa widoczności w mediach cyfrowych: W erze cyfrowej, gdzie konkurencja o uwagę w internecie jest ogromna, atrakcyjne wizualnie zdjęcia mogą znacznie zwiększyć zaangażowanie na stronach internetowych, w mediach społecznościowych czy w sklepach online.
  5. Budowanie zaufania i wiarygodności: Profesjonalne zdjęcia mogą pomóc w budowaniu zaufania do Twojej marki, ponieważ odzwierciedlają profesjonalizm i dbałość o szczegóły.
  6. Udział w targach i wydarzeniach branżowych: Wysokiej jakości fotografie są niezbędne do stworzenia efektownego stoiska na targach branżowych lub podczas innych wydarzeń, gdzie chcesz wyróżnić swoją firmę.
  7. Personalizacja oferty: Indywidualne podejście do klienta jest coraz bardziej cenione, a profesjonalne zdjęcia pomogą Ci dostosować komunikację do specyficznej grupy docelowej.

W każdym z tych przypadków, fotografie reklamowe nie tylko przyciągają uwagę, ale też pomagają w komunikowaniu wartości, misji i unikalnych cech produktu lub usługi, co jest kluczowe w budowaniu silnej marki i relacji z klientami.

Dorota Flesz – Zawadzka

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *